Hulp bij gebruik huishoudelijke apparatuur

Na verloop van tijd dan wil het wel eens voorkomen dat door gebruik en ouderdom, knopjes hun werking verliezen, apparatuur ineens stuk raakt of dat u iets meerdere malen moet aan en uitschakelen voordat het werkt. Voedingslampjes die knipperen etc…etc… Tegenwoordig leven we in een wegwerpmaatschappij en daarom hoor je in de winkel al snel dat repareren veel te duur is. Tja en wat moet je dan? Neem contact op met ECSD en we kijken samen wat er nog te redden is. Vaak is het echt een ‘klusje van niks’ om het apparaat weer nieuw leven in te blazen.

Maar misschien bent u wat ouder en/of helemaal niet technisch en kunt of wilt u het allemaal zelf niet meer bijhouden. Dat de zenders ineens uit uw TV zijn of dat uw mediabox  of internet / telefonie ineens raar doen is dan erg vervelend. Een helpdesk is uiteraard zo gebeld maar die beginnen altijd met moeilijke vragen en opdrachten, voeren een ontmoedigingsbeleid en sturen vaak ongewild een monteur. En als de storing vervolgens aan u te wijten is volgt een fikse rekening. ECSD kan de contacten met uw leverancier / winkel  en of kabel- internetleverancier ook voor u afhandelen. Maar allereerst probeert ECSD natuurlijk samen met u het probleem op te lossen. We brengen het probleem in kaart, bespreken een mogelijke oplossing welke kan bestaan uit persoonlijke hulp en zelfs het schrijven van maatwerk documentatie!